Sunday

christmas time...

Το δωματιο λουζεται στο φως των κεριων.Παντου εχω αναψει φαναρακια που σκορπανε το απαλο τους φως στο χωρο.
Παντου πλανιεται το αρωμα της κανελας,ειναι βλεπεις το αγαπημενο μου...και Χριστουγεννα χωρις μελομακαρονα,κανελα και γαρυφαλλο,πολυ απλα...ΔΕΝ ειναι Χριστουγεννα!
Φοραω τα αγαπημενα μου εσωρουχα...μαυρη δαντελα που ξερω οτι κι εσυ αγαπας...μαυρη δαντελα που σε καυλωνει απιστευτα.
Ολα ειναι τελεια,ματια μου...κι εγω να χανομαι στην αγκαλια σου...με σφιγγεις πανω σου τοσο δυνατα...σφιξε με κι αλλο,πιο δυνατα.
Λιωνω μεσα στην αγκαλια σου...λιωνω στα δαχτυλα σου...σαν το μελι που τρεχει απο τα χειλη σου οταν σε τα'ι'ζω μελομακαρονα στο στομα...
Μελωμενα Χριστουγεννα ojitos mios...τα καλυτερα της ζωης μου...της ζωης μας...

Ακουγεται το Ring of Fire - Johnny Cash..τι αλλο θα μπορουσε ν'ακουγεται τωρα...