Friday

por ti...y para ti...


Σε θελω αποψε...κι αποψε,οπως καθε βραδυ,καθε μερα,ολη μερα...
Ακουω τη φωνη σου και καυλωνω.Λιωνω με καθε σου λεξη...κι οταν με κανεις να γελαω καυλωνω ακομα πιο πολυ...σαν την Τζεσικα Ραμπιτ που λατρευε τον Ροτζερ μονο επειδη την εκανε να γελαει.Δε φταιω εγω αγαπη μου,ετσι με σχεδιασαν(κι αυτο της Τζεσικα ειναι,χαχαχα!)
Εχω ενα μικρο προβλημα ομως...ειμαι πιασμενη και ποναει ολο το σωμα μου απο το αβολο ταξιδι που εκανα για να γυρισω σπιτι.
Μπαινω στο μπανιο κι αφηνω το καυτο νερο να τρεξει πανω μου...μμμ...απολαυση!
Η μυρωδια της κανελας γαργαλαει τη μυτη μου,το σωμα μου επιτελους αρχιζει να ξυπναει και ν'αντιδρα στην αισθηση του απαλου αφρου.Τα δαχτυλα μου σαπουνιζουν τις ρωγες μου...σκληρες...ορθωμενες...σχεδον πονανε...χρειαζομαι τα φιλια σου τωρα...τη γλωσσα σου να κυλαει στις ρωγες μου,τα χειλη σου να τις ρουφανε...
Κατεβαινω χαμηλοτερα...στην κοιλια...και πιο χαμηλα...το σφουγγαρι χανεται αναμεσα στα ποδια μου κι ο αφρος γεμιζει το μουνακι μου...τοσο απαλος...δεν μπορω ν'αντισταθω,δεν ειναι δυσκολο κι ο αφρος κανει τα πραγματα ακομα ευκολοτερα...τα δαχτυλα μου γλυστρανε μεσα μου...κι υστερα πανε στην κλειτοριδα...για να ξαναγυρισουν μεσα μου...ανατριχιαζω,νιωθω ετοιμη να χυσω...οχι ετσι,δεν το θελω αποψε αυτο,οχι ετσι,οχι χωρις εσενα...
Βιαζομαι να ξεπλυθω και βγαινω γρηγορα απο το μπανιο...τυλιγμενη μονο με μια πετσετα...χωνομαι στο κρεβατι και βυθιζομαι σ'εναν υπνο γεματο κολασμενα ονειρα...
ωσπου ερχεσαι εσυ...την ωρα που ερχεσαι παντα...μ'αγκαλιαζεις τρυφερα,με σφιγγεις πανω σου,σ'αρεσει η μυρωδια μου και μου ψιθυριζεις"ξερω τι εκανες πριν,ξερω γιατι σταματησες και ξερω τι θελεις...σε θελω...και θελω να σου δωσω αυτο που εχεις αναγκη,το μονο πραγμα που μπορει να σε ηρεμησει τωρα..."
Μισοκοιμισμενη σε νιωθω να γλυστρας αναμεσα στα ποδια μου...με δαγκωνεις τρυφερα αναμεσα στα ποδια...γλυστρας τη γλωσσα σου αναμεσα στα χειλη και με γευεσαι...σ'αρεσει η γευση μου πολυ.Αρχιζεις να παιζεις με την κλειτοριδα μου,αργα,βασανιστικα...η γλωσσα σου ξερει πολυ καλα να με στελνει στα ουρανια...μη σταματας μωρο μου...βυθιζεις μεσα μου ενα δαχτυλο,γλυκα,απαλα κι αρχιζεις να με γαμας μ'αυτο οσο η γλωσσα σου συνεχιζει το παιχνιδι με την κλειτοριδα μου.Τα χειλη σου με ρουφανε αχορταγα...και το δαχτυλο σου με γαμαει ασταματητα...ανασηκωνω τη λεκανη μου και κολλαω το μουνακι μου στο προσωπο σου...τωρα ειναι η γλωσσα σου που με γαμαει ασταματητα...μπαινει μεσα μου βαθεια...ρουφας τα υγρα μου αχορταγα και μου ζητας...μου ζητας να χυσω στο προσωπο σου,στο στομα σου ΤΩΡΑ.
Χυνω αγαπη μου...χυνω...χυνω ετσι οπως σου αρεσει....στο προσωπο σου...στο στομα σου...χυνω και χανομαι...por ti...para ti...