Wednesday

y la cama se eleva...

3.30...η νυχτα προχωρα...η ωρα σου.Η ωρα που τρυπωνεις στο κρεβατι μας.
Χωνεσαι κατω απο τα σκεπασματα,με φιλας απαλα στο λαιμο και με σφιγγεις τρυφερα στην αγκαλια σου σαν να'μαι μωρο.
Ακουω τα λογια που μου ψιθυριζεις"μωρο μου,ποσο ζεστη εισαι.Και ποσο αναγκη εχω τη ζεστασια σου μια τοσο κρυα νυχτα..."
Τωρα εισαι εδω και τιποτα αλλο δεν εχει σημασια.Δεν υπαρχει τιποτα εκτος απο σενα και μενα,οι δυο μας αγκαλιασμενοι σφιχτα,σε εναν κοσμο ολοδικο μας που δεν χωραει κανεις και τιποτα.
Κολλαω το σωμα μου πανω σου κι εσυ με σφιγγεις ακομα πιο δυνατα...κρυβομαι στην αγκαλια σου,χανομαι στα φιλιά σου...
Γλιστρας μεσα μου τοσο γλυκα...δεν κινεισαι...ουτε κι εγω...μονο σε νιωθω μεσα μου,να μεγαλωνεις κι αλλο για μενα.Νιωθω την καψα των σωματων μας να κυλαει και να δυναμωνει η φωτια.Με κρατας κολλημενη πανω σου,το χερι σου κατεβαινει χαμηλα στην κοιλια μου,χανεται αναμεσα στα ποδια μου...καυλα...μ'ανεβαζεις στα ουρανια...σκανε τα πυροτεχνηματα στο κεφαλι μου μεσα...το δωματιο γεμιζει χρωματα...φωτεινα μωβ...βελουδινα μπλε...της θαλασσας...του ουρανου...της νυχτας...σμαραγδενια του Ιονιου...χρωματα πολυτιμα κι ονειρεμενα...απο τα χερια σου,απο το κορμι σου,απο τα ματια σου,απο τα χειλη σου...δικα σου...δικα μου.

Burn this house
burn it blue
heart running on empty
so lost without you
but the night sky blooms with fire
and the burning bed floats higher
and she's free to fly

y la noche se incendia
y la cama se eleva,
a volar...

BURN IT BLUE - CAETANO VELOSO + LILA DOWNS - FRIDA OST