Saturday

αγαμια = γκρινια


λιγο αγρια τα πραγματα...τουλαχιστον εγω ετσι τα ζω...
τι κανει ενας αντρας λοιπον που θελει να γαμησει σημερα;
σε τρελαινει στα καυλωτικα μηνυματα...τυπου "θελω να σου γλειψω το μουνακι ατελειωτες ωρες μεχρι να χυσεις στο στομα μου" "θελω να σε γαμησω απο παντου κι εσυ να ουρλιαζεις απο καυλα" "σε σκεφτομαι και δε μπορω να ησυχασω,ο πουτσος μου εχει γινει καγκελο για παρτη σου,δε μπορω να ησυχασω,θελω να σε γαμησω "
νεξτ στεπ...η πολυποθητη συναντηση γινεται....εκ μερους μου υπαρχει η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να τα ανοιξω ΕΠΙΤΟΠΟΥ κι αυτο το επιτοπου συμπεριλαμβανει ΜΟΝΟ το δρομο,την εισοδο της πολυκατοικιας,τη διπλα οικοδομη,την παραλια που ειναι γεματη κοσμο και το δασος του Σειχ Σου οπου συνηθως καταληγεις πρωτη ειδηδη στα δελτια την επομενη!
Σε ολες αυτες τις στασεις εγω ΔΕ χυνω συνηθως μαλιστα δεν την ακουω καν!
Ξεχασα ομως να αναφερω την εξης...παραλλαγη..."θελω να ερθω εκει να μου παρεις ενα τσιμπουκι στα γρηγορα στις σκαλες της πολυκατοικιας σου" του τουτεστιν..."θελω να ξαλαφρωσω και στ'αρχιδια μου -κυριολεκτικα- για σενα!
Οταν πεφτει αρνηση για προφανεις λογους-αμα ειναι να χυσεις μονο εσυ μανουλα μου κι εγω να μεινω στην απεξω ασε να μαζεψουμε χορτα καλυτερα- πεφτει...ΠΟΡΤΑ!
δλδ,δε σε ξερω,δε σε ειδα,δεν μιλαμε,δε μου κανεις....
Δεν υπαρχει λογος δλδ να γυροφερεις το θηλυκο...δεν υπαρχει λογος να βαλεις το χερι στην τσεπη για ξενοδοχειο ουτε φυσικα να ψαξεις να βρεις κανα δανεικο σπιτακι απο φιλους...δεν υπαρχει λογος να βρεθεις,να χαιδευτεις,να μυρισεις,να φιλησεις,να γευτεις,να χωσεις δαχτυλα και γλωσσα,να παιξεις με το κορμι....δεν υπαρχει χρονος,πολλη δουλεια-στη χωρα της κρισης παυλα ανεργιας-εχω τα παιδια ΚΑΙ σημερα-γιατι η αλλη παλι θα παει για καφε αφου βρηκε το βολικο μαλακα.
Και ειναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ δικο μου φταιξιμο που δεν εχω δικο μου σπιτι και μενω με τη μανα μου...και ειναι ΔΙΚΗ μου αρμοδιοτητα να κλεισω δωματιο σε ξενοδοχειο!
Να του παρω ενα τσιμπουκι στα γρηγορα στη μεση του δρομου,σ'εναν αγνωστο που δεν ξερω καν αν με καυλωνει!
Σορρυ γκαις....ξερω οτι οι γυναικες εχουμε ξεφυγει και δεν ξερουμε ουτε τι ζηταμε ουτε τι θελουμε αλλα...μηπως,λεω μηπως....εχετε χασει τη μπαλα στο ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΟΛΩΝ?