Saturday

I want you...



μου λειπεις...σε θελω...θελω να νιωσω τα χειλη σου στα δικα μου,τα χερια σου να τρεχουν πανω μου,να με αρπαζουν με λαχταρα,η φωνη σου να μου ψιθυριζει"θελω να σε γαμισω,κοιτα πως μ'εχεις κανει,μονο εσυ με καυλωνεις ετσι".Να καθομαι πανω στον πουτσο σου και να χυνω αμεσως χωρις να χρειαστει να κανω το παραμικρο,να χανω το μυαλο μου,να σου λεω πραγματα που με κανουν να ντρεπομαι μετα και που ισως δεν εχεις ξανακουσει...να μου ζητας να σου δειξω πως χυνω και να σ'ακουω να μου λες"χυσε αγαπη μου,σ'αγαπαω"να κλεινω τα ματια και να βλεπω παλι τα χρωματα,να με κλεινεις στην αγκαλια σου και να με γεμιζεις φιλιά μεχρι να ξαναβρω την ανασα μου,να ξαναμπαινεις μεσα μου και να με γαμας ξανα και να'σαι εσυ αυτος που χανει τον ελεγχο για μια φορα,μη σταματας,γαμισε με,χυσε με τωρα...

...στοιχειωνει τις νυχτες μου...γεμιζει τον υπνο μου...μουσκευω τα σεντονια...δε βρισκω ανακουφιση...τα δαχτυλα μου δε μου φτανουν πια...

I WANT YOU-MARVIN GAYE