Saturday

fever...

σε θελω...εχω πυρετο...θελω να φυγει...καιγομαι και σε χρειαζομαι.Τα φιλιά σου θελω.Θελω να μπεις στο σπιτι και να μ'αρπαξεις,να κολλησεις το στομα σου στο δικο μου,να νιωσω τη γλωσσα σου να ψαχνει τη δικια μου.Να νιωσω τον πουτσο σου να με ξεσκιζει,να με ποναει...για λιγο αφου γρηγορα θα σε γεμισω με τα υγρα μου που τοσο σου αρεσει...να μη μπορω ν'ανασανω...να με γαμας με καθε τροπο...να μου γαμας το μουνι και το μυαλο...να σε βλεπω να εχεις χασει τον ελεγχο και να μη σκεφτεσαι την ωρα που περναει...να σκεφτεσαι μονο πως θα με κανεις να χυσω παλι...να με σφιγγεις πανω σου και να μπαινεις ολο και πιο βαθια...να μου λες ολα οσα ξερεις οτι θελω ν'ακουσω,ολα οσα ξερεις οτι με κανουν να χυνω...να μου κανεις ολα οσα θελω να μου κανεις χωρις δευτερη σκεψη,χωρις δισταγμο,χωρις οχι...να χυνω ξανα και ξανα φωναζοντας τ'ονομα σου...να χυνεις ΜΕΣΑ μου....να με γεμιζεις...ν'αποκοιμιεσαι κρατωντας με σφιχτα στην αγκαλια σου.
Ποιος ειπε οτι οι καυλες και η γριπη δεν πανε μαζι;