Sunday

ονειρο...

Βουτας αναμεσα στα στηθη μου...ρουφας και μαλαζεις με μανια γλειφοντας δυνατα και ρουφωντας και δαγκωνοντας απαλα τις ρωγες μου για αρκετη ωρα, ωσπου κοκκινιζουν από το ρουφηγμα. Οι αναστεναγμοι μου ολο και πιο δυνατοι…

προχωρας παρακατω και γλειφεις..
Συνεχιζεις να με φιλας και να με γλειφεις και αφου προσπερνας την περιοχη γυρω από το μουνακι μου, αρχιζεις να μου γλειφεις τα μπουτια. Ανοιγεις τα ποδια μου και χωνεσαι αναμεσα τους, γλειφοντας,δαγκωνοντας απαλα και μαλαζοντας.Βλεποντας στο προσωπο μου την καυλα,καυλωνεις περισσοτερο.

Αλλα εχει ερθει η ωρα να ρουφηξεις πια κατι αλλο...μου βγαζεις το σλιπακι…μου φιλας το μουνακι 3-4 φορες και ανοιγεις τα μουνοχειλα. Αρχιζεις να γλειφεις την κλειτοριδα ρουφωντας μια τα εξωτερικα, μια τα εσωτερικα χειλη.
Χωνεις την γλωσσα στην τρυπουλα μου που εχει γινει μουσκεμα και με γαμας με την γλωσσα σου, ρουφωντας αχορταγα τους χυμους μου...χυνω ξανα και ξανα… και οσο χυνω τοσο πιο δυνατα ρουφας το μουνακι μου...μου σηκωνεις τα ποδια ψηλα και χωνεις την γλωσσα σου μεσα μου... οσο πιο βαθια στο μουνακι μου γινεται και ρουφωντας τα μουνοχειλα με παθος.

Σηκωνεσαι και με φιλας στα χειλη.Ο πουτσος σου κοντευει να φτασει μεχρι τον αφαλο από την καυλα! Γονατιζεις απο πανω μου και βαζεις τον πουτσο σου αναμεσα στα στηθη μου, σπρωχνοντας τον βαθια....ως τα χειλη μου που φιλουν τον πουτσο σου… τον παιρνεις στο χερι και τον τριβεις πανω στα χειλη μου… πιεζοντας τον λιγο μεχρι που εξαφανιζεται μεσα στο ζεστο στομα μου ενω η γλωσσα μου γυροφερνει.

Σκυβεις πανω μου και με φιλας για λιγο στο στομα, ρουφωντας την γλωσσα μου σε κάθε φιλι. Με χαιδευεις σε ολο το σωμα και ξαφνικα με μια κινηση μου ανοιγεις τα μπουτια.Παιζεις τον πουτσο σου για λιγο στο μουσκεμενο μουνακι μου και σιγα, σιγα τον σπρωχνεις λιγο μεσα μου.

Σπρωχνεις τον πουτσο σου μέσα στο μουνακι μου κάθε φορα λιγο περισσοτερο...σκυβεις, με αγκαλιαζεις,με φιλας στο στομα και με μια βιαια κινηση χωνεις ολον τον πουτσο σου μεσα μου...
Κρατας τον πουτσο σου για λιγο μεσα μου και αρχιζεις σιγα να μπαινοβγαινεις μεσα μου.
...Χυσε με μωρο μου να σε ρουφηξω μου ψιθυριζεις...
....Σε χυνω αγαπη μου...τωρα...ψελλιζω....
Τραβας τον πουτσο σου από το μουνακι μου και αφου ανοιγεις τα μουνοχειλα με το ενα χερι, βυθιζεις την γλωσσα σου μεσα μου ρουφωντας δυνατα,παιζοντας ταυτόχρονα τον πουτσο σου με το αλλο...δεν αργεις να χυσεις κι εσυ...

sleeping with fire-wasp γιατι δεν ταιριαζει αλλο!