Monday

lose control...

εχεις δικιο...δεν εχω ορεξη για αγκαλιες.Οχι τωρα...σε βλεπω και καυλωνω...τι να την κανω την αγκαλια,δε μου φτανει.Θελω τα υπολοιπα...ΟΛΑ τα υπολοιπα...τα φιλια τα παθιασμενα...τις δαγκωνιες,αγριες που πονουν,χωρις ιχνος τσαχπινιας...δε χρειαζομαι ζεσταμα,προκαταρκτικα...ακουω τη φωνη σου και γινομαι μουσκεμα...αντε να συγκεντρωθω στη δουλεια...οχι,δε θελω...μ'αρεσει να'μαι καυλωμενη...να μιλαω για τον καιρο και να σκεφτομαι εσενα...τον πουτσο σου να με ξεσκιζει...ωραιο το κειμενο σου,στειλτο,συγχαρητηρια...εσυ να μου βγαζεις τα ρουχα βιαστικα,οχι ολα,παραμεριζεις μονο οτι σ'εμποδιζει...μπαινεις μεσα μου,καρφωνεσαι δυνατα στο μουνι μου,αυτο θελω το ξερεις...χτυπαει τηλεφωνο,παρακαλω;τι φωνη ειναι αυτη παιδακι μου;που να σου εξηγω τωρα,λεγε γρηγορα αγαπητε πελατη,τη φαντασιωση δε μου τη χαλας,οσο κι αν προσπαθεις...σημειωνω,ΤΑ ΠΑΝΤΑ και με αψογη ορθογραφια,πληκτρολογω γρηγορα...συνεχισε να με γαμας ετσι,μη σταματας,μιλα μου,πες μου οτι σου ερχεται,δεν υπαρχουν βρωμικες λεξεις,με καυλωνεις περισσοτερο,θελω να χυσω....ΤΩΡΑ...με τη φωνη σου στα αυτια μου...δεν ξερω τι λεω παλι αλλα δε με νοιαζει...και σ'αρεσει που τα χανω...σ'αρεσει που τρελαινομαι και δεν ξερω τι κανω...σ'αρεσει που δε ντρεπομαι και που δε λεω οχι...που δε σταματαω να χυνω...ας παραπονιουνται για το θορυβο...δικο τους προβλημα...